Kedves Látogatónk!
Tresó Tiborné Kató vagyok, a Silver Könyv Könyvelő és Adótanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság alapítója és ügyvezetője.
Főbb feladataim közé tartozik ügyfeleim tevékenységéhez kapcsolódó teljes körű pénzügyi-, számviteli-, munkaügyi-, könyvelési-, bevallási- és beszámolási kötelezettségek ellátása, az ügyfelekkel való kapcsolattartás, szerződések megkötése, ellenőrzése, pályázatírásban történő közreműködés és elszámolás, gazdasági számítások, költségkalkulációk, pénzügyi terv, Cache Flow készítése és tanácsadás.
A könyvelőirodai feladatok ellátása mellett ügyfeleim igényeinek teljeskörű, maradéktalan kiszolgálása érdekében pénzügyi-gazdasági tanácsadóként is közreműködtem már az elmúlt évek során.
Az önálló munkák mellett korábbi munkahelyeimen, illetve vállalkozóként több sikeres projektben is lehetőségem volt a hatékony csapatmunkába is beletanulni.
Cégünk a kezdetektől azt kívánta elérni, hogy az emberi szó, a tisztelet, a megértés, és a segítő szándék erejének felhasználásával, megfelelő kompetenciával, tudással és szakmai háttérrel rendelkezve, megkönnyítsük a munkanélkülivé váló embereknek a továbblépést, a beilleszkedést, az átképzést, a munkanélküli időszak átvészelését és lerövidítését.
Céljaink a kezdetektől fogva változatlanok: ne engedjük lecsúszni a munkanélkülivé válókat, alakítsuk át életük ezen szakaszát egy olyan lehetőséggé, amely képességeik, készségeik fejlesztésével erőt és lehetőséget ad nekik a váltásra, új szakmák megtanulására, új képességek, készségek, kompetenciák elsajátítására és végül a munka világába történő visszatérésre.
Ügyfeleim igényeihez igazodva az elmúlt években bővítettem cégem szolgáltatási palettáját először tréningekkel, képzésekkel, majd az egyre gyakrabban megismétlődő kérdések és kérések okán tanácsadásokkal, mentorálással, Munkaerőpiaci szolgáltatásokkal.
A munkaerő-piaci szolgáltatások fontos szerepet töltenek be a különféle foglalkoztatási és élettéri problémák megoldásában. Az állást keresők és állást kínálók egyaránt könnyen teremthetnek kapcsolatot velünk.
Ezen szolgáltatásunk célja a hátrányos helyzetű, aktív korú, nem foglalkoztatott személyek munkaerő-piaci helyzetének javítása, a munkavállalásuk és munkahely megtartásuk elősegítése, esetlegesen ösztönzése saját, önálló vállalkozás indítására. Szolgáltatásaink megvalósítása közben nem teszünk különbséget megváltozott munkaképességű, és nem megváltozott munkaképességű célcsoporttagjaink között, de az etnikai hovatartozások sem okoznak akadályt, vagy nehézséget a cégünkkel történő együttműködésben.
Munkámban mindig kihívást látok, minden nap az aktuális információk beszerzésére, lendületességre, rugalmasságra és pontosságra törekszem. Rendszeresen részt veszünk továbbképzéseken, több terület (adó, Tb, pénzügy, számvitel, …) szaklapjaiból is tájékozódunk, figyelemmel kísérjük a jogszabályi változásokat nem csak a Pénzügyi-Számviteli törvény tekintetében.
Tevékenységeinkkel egy olyan egészséges és harmonikus társadalom megteremtéséhez járulunk hozzá, melyben megvalósul az egyének és a közösségek autonómiája, belső összetartozása az alapvető emberi értékek mentén. Elősegítjük a változásokhoz és a kihívásokhoz történő alkalmazkodást, az egyének, csoportok közösségek, és szervezetek, vállalkozások és cégek folyamatos fejlődését ésvalamint kibontakozását.
A társadalmi integráció és kohézió erősítése, az életminőség javítása. Az önmagáért és közösségéért felelősséget vállaló egyéni és közösségi attitűd kialakítása és erősítése, komplex, holisztikus, innovatív és dinamikus humán szolgáltatásokkal, képzéssel, fejlesztéssel, a foglalkoztathatóság növelésével, a helyi szükségletek és az általános emberi értékek mentén.
Szolgáltatásaink köre:
• Munkaerő-piaci szolgáltatások, mentorálás, tanácsadás
• Képzési és fejlesztési szolgáltatások
• Civil és közösségi szolgáltatások
• Tananyagfejlesztés